Vorbind despre nimic

​Aș putea scrie o carte după viața mea… știu, după viața fiecărui dintre noi s-ar putea scrie o carte dar cea inspirată din ceea ce mi se întâmplă mie, ar devenii probabil scenariu de film. Să-l ia naiba de gen, dramă, acțiune, comedie romantică uneori… Nici ăl mai zdravăn regizor nu ar putea să încadreze toate întâmplările ce m-au avut pe mine ca personaj principal, într-un anume gen de film. Și nu ar fi un film… Va deveni un serial, cu episoade inegale ca timp, și sezoane ce se vor zbate să câștige premiul de: ” Eh…acum chiar ți-ai futut existența “, prin ceea ce cuprind…  Acum, când scriu, e ora cinci și ceva. Tocmai mă îndrept spre casă, și-mi dau seama că nu are nici o logică ceea ce am scris aici… Pe bune? Chiar atât de nebună e viața pe care o trăiesc? Mai degrabă răsturnată… plină de oameni/ personaje, ce apar în secvente scurte , în episoade depărtate și poate într-un singur sezon. Oamenii ăștia sper măcar să lase o urmă în mine și să iasă o secvență bună… nu vreau să trag duble dacă totuși cineva o sa facă un film după viața asta și nici nu vreau să-i pomenesc degeaba aici. În fine… M-am pierdut puțin, nu aveți de unde să știți dar vă zic eu. Am ascultat piesa “A Rose for Epona ” de la “Eluveitie” fără să mai mișc degete sau creierul și să mai scriu ceva… vă recomand trupa. Sunt super buni. Eu îi știu de la ” o fostă ” ( nu-mi place termenul de aceea e între ghilimele) …dar stai. A fost, nu mai este, e “o fostă “, nu? Din nou, în fine, mi-au rămas gândurile în urmă și trebuie sa dau actualizare…. oricum, și azi a fost o zi de film… pe mâine. 

Leave a Reply

