Fericirea mea, depinde de mine.

image

Fericirea mea, nu depinde de tine. Da, iubito, prietene, prietenul cel mai bun, oameni care îmi sunteți în jur. Fericirea mea nu depinde de voi. Depinde de mine. Hm…mă lupt să-mi bag singur în cap ideea asta, poate pana la sfârșitul vieții o sa reușesc. Iubito, nu te gândi că dacă pleci voi rămâne singur și trist toată viața.  Sunt 7 femei la un bărbat, din cele 7 voi găsi una care sa facă toate lucrurile pe care tu nu le faci. Prietene… nu suntem prieteni. E doar o senzație de amiciție pe care noi o numim prietenie. Dispare la un moment dat, cum toate dispar în lumea asta. Vor interveni factori externi ce vor seca amiciția…pur și simplu se vor arunca cuvinte și totul se va termina. Acel tot care și asa nu este mult. Prietene bun, cel mai bun… nici de tine nu depinde fericirea mea. Că bem din aceeași halbă de bere, că ne plac aceleași chestii și că ne înțelegem perfect, încât ne-am putea lua locul în viata celuilalt oricând știind exact care-i situația, nu înseamnă că totul va tine la nesfârșit.  Din nou, factorii externi își vor face treaba. Oameni din jurul meu…voi sunteți personajele de umplere a imaginii în filmul vieții mele. Și cum personaje sunt peste tot, totul se poate schimba într-o clipă.  Va pot lua alții locul în scenele mele. Iubito, prietene, prietene bun, cel mai bun, oameni din jurul meu, fericirea mea nu depinde de voi. Defapt depinde în măsura în care eu îi permit. Iar dacă am permis mai mult pentru cineva, nu înseamnă că situația nu se poate schimba… Fericirea mea, depinde de mine. Fericirea ta, depinde de tine. Punct.

Leave a Reply

